sms

 

11- ستاره ها وقتی می شکنن , میشن شهاب...

 

اما دلی که میشکنه می شه یه سئوال بی جواب !!!!!؟؟؟؟

 

نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟

 

12- من از روئیدن گل در کنار خار دانستم که با زیبایی خود

 

 می توان عیب دیگران را پوشاند

 

13- هر رفتنی, رسیدن نیست..

 

ولی برای رسیدن راهی به جز رفتن نیست...

 

14- محبت مثل سکه میمونه, که اگه بیافته توی قلک قلب نمیشه اونو

 

 بیرون اورد اما اگر اصرار به بیرون اوردنش داشته باشی, باید اون

 

 رو بشکنی

 

15- زندگی مثل یک نفس است وآن یک نفس برای یک هم نفس

 

است,

 

اگر به قدر نفسی با هم نفسی بودی, زندگی همان یک نفس بس

است...

 

16- هراز گاهی توقف در ایستگاه بین  راه فرصت خوبیست برای

 

دیدن مسیر طی شده و نگریستن به راه در پیش رو, گاهی برای

 

رسیدن باید نرفت...

 

17- ماهی شده بود باورش, گتور اگر بندازن سرش,

 

 میشه عروس ماهی ها,

 

شاه ماهی میشه همسرش, ماهی باورش نبود تور اگه بندازن سرش,

 

نگاه گرم ماهیگیر...میشه نگاه آخرش...

 

18- به کعبه گفتم تو از خاکی من از خاک, چرا باید به دور تو

 

 بگردم..

 

بگفتا با پا آمدی باید بگردی, برو با دل بیا تا من بگردم...

 

19- می گویند شقایق ها هرگز نمی میرن...

 

تا مرگ شقایق ها دوستت دارم...

 

20- من نمی دانم و همین درد مرا بیازارد, که چرا انسان, این دانا,

 

ره نبرده است به اعجاز محبت!!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد