گیتار۲

   

          گیتار های عجیب و دیدنی


ادامه مطلب ...

هند

هندوستان و شصتمین سالگرد تاسیس جمهوری

ادامه مطلب ...

پسر

سرگذشتی شگفت انگیز از یک پسر با اراده !

ادامه مطلب ...

ایران

            ایران در 2هفته ایی که گذشت در 1  نگاه سریع

ادامه مطلب ...

اهنگری

این عکسها رو ببینید، تا شما هم مثل من اعتقاد پیدا کنید که حتی کار زمخت و مردونه‌ای مثل آهنگری، می‌تونه توسط یک خانم، بسیار هنرمندانه و زیبا انجام بشه...

ادامه مطلب ...

جک

جک و اس ام اس های عاشقانه

ادامه مطلب ...

عکس شهر تهران



                                   عکس های زیبا از شهر تهران

ادامه مطلب ...

گریگوری

                     

                  تصاویری از چشم اندازهای ذهنی یک نقاش !



این گفته گریگوری سویال است در مورد آثار خود : اکثر آثار من بر اساس عکس هایم، تجربیاتم و یا بر اساس احساساتم هستند. احساساتی همچون درد، نگرانی، خواب، خاطرات زیبا و احساساتی از این دست. امیدوارم از دیدن آثار من لذت ببرید حداقل به همان اندازه که من از ساختن آنها لذت می برم. چراکه بایستی از دریچه ی احساس به زندگی نگریست تا طعم آنرا واقعی تر حس کرد ...

ادامه مطلب ...

غیبت کردن

                 

                       عکسهایی از غیبت کردن خانوم ها

ادامه مطلب ...

نمره

                                           ببینیم و یاد بگیریم ؟!


                       البته بهتره که عبرت بگیریم ...

ادامه مطلب ...

کودک

                              عکسهای زیبا از امیدهای زندگی




http://www.img98.com/images/m8k98rb07x8opdzyop78.jpg

ادامه مطلب ...

دختران ایرانی و آمریکایی

تفاوت دختران ایرانی و آمریکایی

http://www.img98.com/images/8ul6s57ms7m6dcjcq6.gifhttp://www.img98.com/images/8ul6s57ms7m6dcjcq6.gif

ادامه مطلب ...

هنرنمایی های خلاقانه و دیدنی

هنرنمایی های خلاقانه و دیدنی


اگر تو عالم هنر بخواهیم سیر کنیم می بینیم هنرمندان مختلف با ذوق های هنری گوناگون آثاری رو خلق می کنند که جز زبان تحسین چیز دیگری نمیشه عنوان کرد. در اینجا چهار نوع کار هنری رو خواهید دید که هر کدام با ابزار و مصالحی متفاوت توسط هنرمند انتخاب و ساخته شده که در نوع خود زیبا و دیدنیست ...
ادامه مطلب ...

قوم و خویش خدا

                                           

    


   قوم و خویش خدا



                                                         
از افاضات آقای هالو !


                                    



آدمی می شناسم از دوزخ
خوف و تشویش دارد و من نه

بس که می ترسد از عذاب خدا
هول از آتیش دارد و من نه

دائما ذکر گوید و تسبیح
در کف خویش دارد و من نه

قلبی آکنده از خدا و سری
باطن اندیش دارد و من نه

بس عجول است در رکوع و سجود
گویی او جیش دارد و من نه

تا رسد ز آسمان به او الهام
دو سه تا دیش دارد و من نه

گوییا با خدا شده فامیل
او که این کیش دارد و من نه

بهر ماموریت ز بیت المال
هی سفر پیش دارد و من نه

توی هر شهر از بلاد فرنگ
قوم یا خویش دارد و من نه

برنگشته از انگلیس هنوز
سفر کیش دارد و من نه

بهر حج تمتع و عمره
کوپن و فیش دارد و من نه

زندگی تخته نرد اگر باشد
او دو تا شیش دارد و من نه

پانزده تا مغازه ، یک پاساژ
توی تجریش دارد و من نه

در دزاشیب باغ و در قلهک
خانه از خویش دارد و من نه

نوزده تا عیال ، صیغه و عقد
بی کم و بیش دارد و من نه

گر چه با گرگ ها بود دمخور
ظاهر میش دارد و من نه

دانی او این همه چرا دارد ؟
چون که او ریش دارد و من نه

میکروفن را بگیر از هالو
سخنش نیش دارد و من نه

سروده : سید محمدرضا عالی ‌پیام "هالو"

جشنواره ای مذهبی


Mela
Kumbh
جشنواره ای مذهبی در نزد هندوها


ادامه مطلب ...

خانم های شاغل

          توصیه های مهم زندگی برای خانم های شاغل


ادامه مطلب ...

چارلی چاپلین


عکس هایی منتشر نشده از چارلی چاپلین !

چهره ای که جاودانه ماند



 نگاهی به زندگی چارلی چاپلین (۱۹۷۷-۱۸۸۹)                     

ادامه مطلب ...

از 2000 تا 2009

تصاویری از رویدادهای مهم جهان از 2000 تا 2009



                             حتما ببینین

ادامه مطلب ...

گیتار


                     دانستنی های گیتار




http://www.thewallpapers.us/data/media/804/gitar.jpg



                

ادامه مطلب ...

زلزله

عمق فاجعه زلزله هائیتی فراتر از حد تصور است !
یک زن باردار پس از 75 ساعت در زیر آوار زنده ماند
کمک رسانی به آوارگان زلزله به سختی انجام میشود
خطوط انتقال آب، برق، گاز و تلفن در هائیتی قطع است
هائیتی دنیا را به یک آزمون انسانی فراخوانده است ...

ادامه مطلب ...