قوم و خویش خدا

                                           

    


   قوم و خویش خدا



                                                         
از افاضات آقای هالو !


                                    



آدمی می شناسم از دوزخ
خوف و تشویش دارد و من نه

بس که می ترسد از عذاب خدا
هول از آتیش دارد و من نه

دائما ذکر گوید و تسبیح
در کف خویش دارد و من نه

قلبی آکنده از خدا و سری
باطن اندیش دارد و من نه

بس عجول است در رکوع و سجود
گویی او جیش دارد و من نه

تا رسد ز آسمان به او الهام
دو سه تا دیش دارد و من نه

گوییا با خدا شده فامیل
او که این کیش دارد و من نه

بهر ماموریت ز بیت المال
هی سفر پیش دارد و من نه

توی هر شهر از بلاد فرنگ
قوم یا خویش دارد و من نه

برنگشته از انگلیس هنوز
سفر کیش دارد و من نه

بهر حج تمتع و عمره
کوپن و فیش دارد و من نه

زندگی تخته نرد اگر باشد
او دو تا شیش دارد و من نه

پانزده تا مغازه ، یک پاساژ
توی تجریش دارد و من نه

در دزاشیب باغ و در قلهک
خانه از خویش دارد و من نه

نوزده تا عیال ، صیغه و عقد
بی کم و بیش دارد و من نه

گر چه با گرگ ها بود دمخور
ظاهر میش دارد و من نه

دانی او این همه چرا دارد ؟
چون که او ریش دارد و من نه

میکروفن را بگیر از هالو
سخنش نیش دارد و من نه

سروده : سید محمدرضا عالی ‌پیام "هالو"
نظرات 1 + ارسال نظر
پویا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
••??••??تبیلغات موثر و درامد??••??••
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگ تازه تاسیس دعوت کنه!
منتظرم
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد